500 dnů do olympiády! Eurosport představuje nové logo

Redakce

Olympijské hry se blíží. Už ani 500 dnů nás nedělí od chvíle, kdy na Olympijském stadionu v Tokiu zavlaje vlajka s pěti kruhy. Televizní stanice Eurosport při té příležitosti představila své logo pro tuto událost. Tvůrčí centrum Eurosportu hledalo při návrhu loga cestu, která by propojila západní kulturu s východní a zároveň mohla přinášet příběhy všech sportů. Inspiraci našla v Manze – originálním japonském komiksu zaměřeném na dospělé i děti.

Své jméno by s logem, které bude symbolizovat hry v Tokiu, rádi spojili i čeští volejbalisté Ondřej Perušič a David Schweiner, kteří aktuálně bojují o místo na startovce. V aktuálním žebříčku jim patří 13. pozice. Startovat pod olympijskými kruhy bude 24 týmů.

„Zavázali jsme se, že nabídneme zážitky z her v takovém měřítku jako nikdy v minulosti. Budeme smělí a zapojíme více lidí na více obrazovkách, nabídneme každou minutu, každý sport a každého sportovce her,“ říká JB Perrette, prezident a výkonný ředitel Discovery International.

„Chtěli jsme, aby naše logo Tokio 2020 bylo jedinečným symbolem, který bude zahrnovat a respektovat japonskou kulturu, a aby se zároveň stalo okamžitě rozpoznatelným a rezonovalo s miliony lidí, kteří budou sledovat hry napříč Evropou,“ dodává George Aivazoglou, viceprezident Eurosportu pro marketing.

Česká želízka v ohni v bojích o start – beachaři Perušič – Schweiner.

Během příštích 18 měsíců bude nové logo podporovat marketingovou kampaň Eurosportu směřující k Tokiu 2020. Zahajovací ceremoniál Letních olympijských her v Tokiu 2020 se uskuteční vpátek 24. července a hry budou pokračovat až do 9. srpna.