Reebok představuje nový design ikonických bot. Inspiraci našel v moderní architektuře

Redakce

Reebok se spojil se streetwearovou značkou Black Scale, aby společně vytvořily nový vzhled modelů Instapump FURY OG a Furylite.

Grafický jazyk této sanfranciské značky, která právě slaví desetileté výročí, je charakteristický svou symbolikou. Mezi klíčové motivy patří náboženství, vláda, identita a smrt. Vše je přitom zabaleno do gotické typografie a obraznosti. Značka motivuje zákazníky, aby přemýšleli o všední společnosti a svět posuzovali objektivně.

Model Instapump Fury OG byl představen v roce 1994 jako unikátní esence futurismu a ukázka nejmodernějšího produktového designu. I po 20 letech, během nichž byl vzhled Instapump Fury odvážně upravován, si stále udržuje příznivce po celém světě, mezi něž patří i Michael “MEGA” Yabut, zakladatel značky Black Scale.

Jeho kreativní ztvárnění modelů Instapump FURY OG a Furylite je působivé. Inspiroval se křivkami a liniemi moderní architektury. Obě boty ozdobil doplňkovými materiály, mezi které patří vysoce kvalitní vepřovice, lakovaná kůže a unikátní textilie sandwich mesh, která je pojící linkou mezi dvěma designy. Model Furylite přitahuje pohledy také zářivě zelenou barvou na patě.

Kolekci vzniklou kolaborací Reeboku a značky Black Scale zakoupíte od 28. ledna ve Footshopu. Instapump Fury budou k dostání za 4 599 Kč, Furylite za 2 449 Kč.

foto: Reebok