Značka My Dear Clothing představuje limitovanou letní kolekci

Redakce

Oblíbená česká streetwearová značka My Dear Clothing, ze kterou stojí návrhář Zbyněk Štandera, přichází s letními novinkami. Kolekce Summer 18 bude na rozdíl od předchozího jarního počinu opět určená jen mužům. Tentokrát si na své ale přijdou i pánové ve zralejším věku, kteří se drží „forever young stylu“. Release proběhne online v neděli 12. srpna od 20:00 na webu e-shopu Footshop.cz.

Značka My Dear Clothing funguje od roku 2013, kdy ji v Pardubicích v komunitě mladých umělců točících se především kolem tetování a hudby založil Zbyněk Štandera. Zpočátku zde fungoval i showroom spojený s tetovacím salónem a barem. Dnes tu sídlí label Million+. „Záměrem My Dear je oslovovat mladší generaci a „věčně mladé“ k tomu, aby společně s námi budovali a podporovali jedinečnost a jistý pohled na svět. Ten vyjadřuje naše motto: „The idea is to die young as late as possible,“ vysvětluje Zbyněk Štandera.

V roce 2016 se ke Zbyňkovi přidal stylista Marek Volf, který se dodnes podílí na tvorbě značky. Kluci si společně prošli nespoutaným obdobím jedné velké party, které v nich už napořád zanechalo jistou dávku „grázlovství“. Právě to se výrazně podepsalo na rukopisu My Dear Clothing. Dnes už je ale okolnosti donutily postavit se k životu seriózněji a pracovat na sobě i značce s větší zodpovědností.

„Skrz značku My Dear Clothing se v lidech snažíme podporovat jejich osobní rozvoj. Chceme dokázat, že se není potřeba podřizovat zastaralým konvencím, konzervativním pravidlům ani nátlaku společnosti. Podporujeme bourání stereotypů a ukazujeme, že i takoví „sígrové“ jako my můžou dosáhnout svých cílů. Snažíme se ukázat, že není nutné být s každým za dobře. Nejdůležitější je být za dobře sám se sebou. Tyhle hodnoty se hodně odrážejí na naší aktuální tvorbě,“ přibližuje poslání značky Zbyněk.

Značka My Dear Clothing v současnosti patří k jedné z nejprogresivnějších a nejhlasitějších českých módních značek. Z produktů, které se vyrábí výhradně v České republice, je totiž doslova cítit dravost, láska k nadčasovému designu a touha nepřestávat lovit nová dobrodružství, kterou Zbyněk s Markem naplňují častými cestami do zahraničí, kde hledají inspiraci pro svou další tvorbu. Jasně o tom hovoří i nová kolekce, která je určená všem mužům s věčným mládím v duši.

Nová kolekce obsahuje dvě košile s krátkým rukávem, tři trička, šortky a boxerky v originálních designech. Součástí kolekce je originální lookbook, kde se v roli modelů objevuje dvojice mužů z odlišných věkových generací. Janek Gregor zastupuje generaci mužů kolem dvacítky, o třicet let starší Eugenio Bramerini přesně odráží „forever young lifestyle“. Všechny produkty z kolekce Summer 18 jsou tentokrát ve velice limitovaném počtu, takže se rozhodně vyplatí s koupí neotálet. Release se uskuteční v neděli 12. srpna od 20:00 na webu Footshop.cz.

Další kolekce spatří světlo světa až v říjnu. Půjde o dílo, které Zbyněk vytváří společně s mladým talentem Jakubem Ra, jenž se stal vítězem soutěže Art of Hunt, kterou má na svědomí značka Jägermeister.