Mistři sociálních sítí nechali nahlédnout do svých kuchyní

Redakce

„Jako marketér je třeba přemýšlet a plánovat socialfirst. Každá z platforem přitom chce odlišný přístup,“ řekl v úvodu konference Engage Prague 2017 Jan Řežáb z firmy Socialbakers, která největší akci o digitálním marketingu ve střední Evropě pořádala. Poukázal přitom na odhad, že příští rok objem investic do reklamy na sociálních sítích překročí sto miliard dolarů.

Praha se díky Socialbakers stala ve dnech 17.–19. května hlavním evropským městem pro šéfy digitálních agentur, ředitele oddělení pro sociální sítě z nadnárodních agentur a social media manažery z celého světa. Do Fóra Karlín se na workshopy a konferenci sjelo devět stovek odborníků z celého světa, registrační systém konference zaznamenal 58 různých zemí včetně Česka.

Mezi řečníky se bezesporu vyjímala bývalá spolupracovnice prezidenta Baracka Obamy Laura Miller, členka týmu Hillary Clinton ElianneRamos, Thomas Bata, pravnuk zakladatele globální obuvnické firmy, Beverly Jackson ze zábavního megakoncernu MGM Resorts, VesselinPopov z The University of Cambridge, zaujetí a potlesk si právem vysloužil Steven Barlett, který je ve svých dvaceti čtyřech letech CIO jedné z nejvýznamnějších social media agentur ve Velké Británii, kde vede tým sedmdesáti kreativců a jejich kampaně oslovují více než tři sta milionů lidí.

Tématem třetího ročníku Engage Prague bylo „ChangingtheWorldThroughSocial“. Zkušenosti všech lídrů workshopů a řečníků na hlavní konferenci dokázaly, jak překotně rychlý je tento segment marketingu a s jistotou lze říct, že v příštích týdnech a měsících bude ještě rychlejší. Kdo nechce, aby mu v této oblasti ujel vlak, může si už nyní koupit lístek na Engage Prague 2018.

Data:

Facebook Live
2,567.789 Impressions
1,939.801 peoplereached
100.000 UniqueViews

Teaser video
94k views
972 Interactions

Instagram
1446 interactions

Twitter
285,685 Impressions
1499 Interactions on @Socialbakers + @EngageSB