Vica Kerekes je již podruhé tváří jarní kampaně Marionnaud

Marionnaud ve svých prodejnách i e-shopu zahajuje jarní kampaň Skin Care Days. Jejím cílem je obrátit pozornost ke krásné, a hlavně zdravé pleti. I ta si zaslouží po zimě restart a nový příval energie! Tváří kampaně je už podruhé Vica Kerekes.

Nový magazín

Start kampaně doprovází i uvedení nového vydání magazínu Marionnaud, jehož titulní stranu zdobí právě tvář Vicy Kerekes, která v rozhovoru prozradí leccos o svých každodenních rituálech. Make-up artistka Adriana Bartošová zase ukáže, jak vznikalo svěží líčení pro focení obálky. Magazín Marionnaud samozřejmě představí i sezónní novinky v pečující a dekorativní kosmetice, nové parfémy pro ženy i muže, beauty tutoriál lehkého jarního líčení nebo návod, jak se po zimě vypořádat se zašedlou pletí.

Nejen pro ženy

Tentokrát nepřijdou zkrátka ani pánové – do exkluzivního sortimentu Marionnaud totiž přibyla norská kosmetika Bad Norwegian určená jen pro muže. Značka, která netestuje na zvířatech, nýbrž na kamarádech, je sympatická zodpovědným přístupem i minimalistickým designem. I Češi teď mohou objevit kosmetiku pro náročné muže, kteří chtějí to nejlepší pro sebe i pro tento svět.

Beauty video

Marionnaud navíc v březnu uvádí pilotní díly svého YouTube seriálu s názvem Beauty is mine a Beauty shopping. Intimní série videí nás zavede do koupelny za známými a obdivovanými osobnostmi módy i kultury. Ukážou nám, jak pečují o svou pleť, jak používají dekorativní kosmetiku, jaké produkty a značky je oslovují – a hlavně, kde je nakupují. V prvním videu vystoupí Vica Kerekes, představí své oblíbené produkty a detailně popíše, co dělá proto, aby se cítila krásná. Během příštích týdnů se v seriálu setkáme s mnoha dalšími známými osobnostmi či odborníky na krásu.

foto: Anna Kovacic