Ababu otevře své první Místo pro zákazníky

ABABU je česká značka hraček, střihů a předtištěných látek na ušití, která úspěšně funguje už třetím rokem. Nyní chce ale pokročit dále a vydat se z virtuálního světa také do toho normálního. Podnikatelka a autorka Jitka Čechová se proto rozhodla otevřít prostor, kde si všichni příznivci značky ABABU budou moci produkty vybrat osobně. V plánu je mimo jiné také pořádání šicích workshopů. Projekt lze nyní podpořit na crowdfundingovém portálu HitHit.cz.

Prostor bude mít velice jednoduché jméno: Místo. „Ale bude to místo s velkým M, kde si zákazníci budou moct vyzvednout objednávky, vybrat hračky osobně nebo třeba zajít na šicí workshop,“ říká majitelka. „Díky crowfundingovému serveru HitHit.cz, kde se kampaň stala úspěšnou a požadovaná částka byla naplněna již po 48 hodinách, se tak můžeme pustit do budování a zvelebování Místa a nemůžeme se dočkat, až bude hotové.“

Jitka Čechová si Místem splní svůj další velký sen. Ten největší dokázala uvést do reality už před třemi lety, kdy založila značku ABABU, která uvádí na trh předtištěné střihy na látce (na dětské dekorace i hračky) a také šije certifikované hračky pro děti. „Skoro všechny materiály, které používáme, pocházejí z České republiky. Každý výrobek tedy podpoří hned několik českých tvůrců a značek, což jsem přesně chtěla.“

Produkty ABABU Jitka Čechová navrhuje sama, používá k tomu počítačový program, se kterým se seznámila během své práce v reklamní agentuře. „Pro zákazníky je pak výroba jednoduchá, nemusí nikde nic vyměřovat ani složitě hledat, zkrátka vystřihnou a jednoduchým postupem sešijí. Na výběr nyní máme více než dvacet druhů látek, každý měsíc se snažím přijít s nějakou novinkou – ať už jde o střih nebo přímo hračku – a nápadů je stále milion.“

Rychle rostoucí značce začaly být původní prostory brzy malé, a tak přišel logicky další nutný krok: najít vhodné větší prostory. A zároveň s ním sen o tom, jak by mělo Místo fungovat a vypadat. „Nové prostory jsem našla a převzala už v listopadu loňského roku, kdy jsme se s kamarádkou architektkou a dalšími kolegy hned pustili do základní rekonstrukce. Na tom, jak bude ABABU Místo skutečně vypadat, bude mít ale velmi důležitý podíl výsledek kampaně na serveru HitHit.cz. Budu mít poprvé možnost otevřít obchod, kde si zákazníci budou moci vybrat hračky osobně. Ráda bych tu pak pořádala šicí workshopy i další akce pro kreativní a podnikavé lidi. Věřím, že právě takoví lidé přispěli nebo ještě přispějí prostřednictvím kampaně na HitHitu,“ popisuje Jitka Čechová.

Plánované otevření ABABU Místa je na jaře letošního roku. Značka tak nové prostory dostane ke třetím narozeninám. Projekt lze na HitHitu podpořit až do začátku března.




Tagy: