Jägermeister odkrývá tajemství úspěchu nultých let

Začátek milénia. Pro někoho jen číslo, pro jiného začátek životních změn. Jägermeister přichází s novou kampaní, v níž roky 2000–2009 hrají hlavní roli. Představí se v ní příběhy devíti osobností, jimž nultá léta dala zásadní směr.

„Nultá léta vnímáme jako zlomová. Na české i světové scéně se zrodilo nespočet skvělých počinů a věcí, které formovaly dnešní svět. Oslovili jsme umělce a sportovce, kteří byli v těchto letech čerstvě dospělí a dnes jsou z nich zkušení lovci, kteří si jdou za svým a zároveň tvoří velmi výraznou cílovou skupinu pro značku Jägermeister. Líbí se nám jejich filosofie i jejich životní příběhy, které mohou inspirovat dnešní právě dospělou generaci,” vysvětluje Pavlína Valko, brand manažerka značky pro český a slovenský trh.

Průvodcem kampaně je legenda české a slovenské graffiti scény 2MAD. Tento meister se skicákem v rucem zpovídá devět legend, jejichž počiny z nultých let se staly odrazovým můstkem k jejich dalšímu rozvoji. Do koho se od té doby vyprofilovali a jak nulté roky ovlivnily jejich dosavadní život?

Po jaké cestě jde zakladatel a hlavní organizátor festivalu Hip Hop Kemp, jak žije držitelka prestižní ceny Czech Press Photo, co obnáší každý rok zorganizovat závod světového skateboardového poháru, s čím se rok co rok potýká promotér tanečního festivalu The Legits Blast nebo jak si přední graffiti výtvarník dokázal udržet uznání této komunity?

Kampaň poběží od 5. listopadu na Jägermeister YouTube kanálu, kdy bude představena první trojice videí. Dalších šest snímků bude mít premiéru 19. listopadu a 3. prosince. V posledním zmíněném termínu kampaň také vyvrcholí, a to speciálním meisterstückem, v němž 2MAD vzdá hold všem devíti borcům. Na přípravě kampadě se podílí agentura Kaspen/Jung von Matt ve spolupráci se společností Lip Production.

Nepřestávejte lovit inspiraci u úspěšných lidí, kteří si dokázali na umělecké či sportovní scéně vydobýt renomé.




Tagy: