V čase krize jde marketing stranou, Tesco dá svůj vysílací čas k dispozici osvětovému projektu ministerstva

Společnost Tesco přenechá v týdnu od 25. března svůj veškerý televizní reklamní prostor osvětové kampani Ministerstva zdravotnictví ČR. Diváci se tak skrze krátké vyprávění dozví, jak se správně chránit proti onemocnění koronavirem.

„V tomto náročném období, které prožíváme, se podniky zaměřují na bezpečnost svých zaměstnanců a zákazníků. My v Tescu cítíme důležitost zvyšování povědomí o tom, jak se chránit a bezpečně chovat za všech okolností. To je nyní klíčové v boji proti koronaviru, a proto jsme se rozhodli pomoci. S potěšením vám chci sdělit, že jsme darovali náš zakoupený televizní vysílací čas pro reklamní účely Ministerstvu zdravotnictví k odvysílání osvětové kampaně,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel společnosti Tesco pro ČR.

Ve 30vteřinovém klipu si mohou diváci společně s Alenou projít jednoduché každodenní kroky, které jim pomohou ochránit své zdraví i zdraví jejich blízkých. Klip se objeví na 32 televizních kanálech v Česku, jedná se o celoplošné kanály komerčních televizí.