Jarní kampaň Zalando zdůrazňuje společenské hodnoty

Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, spouští novou kampaň s názvem „Tady s námi napořád“, která oslavuje všechny ty, jež zůstávají věrni svému přesvědčení a zastávají progresivní hodnoty. Kampaň si klade za cíl iniciovat dialog o základních společenských hodnotách jako je diverzita, udržitelnost či začlenění a posílení postavení žen. Tento dialog má inspirovat a povzbudit lidi po celém světě, aby sdíleli své názory na témata jako je rovnost pohlaví a pozitivní vnímání vlastního těla.

Iniciativa „Tady s námi napořád“, která byla spuštěna 21. března 2021, dává prostor lidem, jejich hodnotám a příběhům. Kampaň od berlínského módního fotografa Dana Beleiu obsahuje sérii snímků s dvojicemi z reálného života, jež představují otevřený dialog o sdílených hodnotách relevantních právě pro tyto konkrétní protagonisty. Každá fotografie je doplněna nebojácným sdělením odkazujícím na trvalou progresivní hodnotu, která je tady s námi napořád: inkluze, udržitelnost, přijetí či sebevědomí. „Tady s námi napořád.“ Kampaň vznikla v jako jedna ze snah Zalanda přispět k inkluzivnější budoucnosti pro každého.

„Tato kampaň oslavuje hodnoty, které stojí v samém srdci značky Zalando, mezi něž patří diverzita a inkluze. Na hodnotách a příbězích skutečných lidí nám hodně záleží, protože díky nim můžeme mnohem lépe spolupracovat s našimi rozmanitými zákazníky,“ říká Barbara Daliri, Vice President Sales & Marketing společnosti Zalando. „Naše hodnoty vychází již ze samé podstaty toho, jak pracujeme: Zalando aktivně podporuje inkluzivní firemní kulturu, v níž najdete zaměstnance ze 130 zemí světa. V loňském roce jsme zveřejnili zprávu do.BETTER Diversity and Inclusion Report, v níž se zavazujeme ke změnám vůči našim zaměstnancům, partnerům a zákazníkům. Tato jarní kampaň zdůrazňuje mimo jiné i naši ambici být tzv. Starting Point for Fashion, tj, prvním místem, kam při svých nákupech zavítáte.“

Součástí obsáhlé kampaně je i emotivní televizní film, v němž vystupují světoví performeři, jako např. tanečník, herec, model a bojovníka za diverzitu a inkluzi Luca Bruyer, který mimo jiné neustále zpochybňuje ideály módního průmyslu. Patří sem i Yann Horowitz, otevřeně gay skateboardista a aktivista LGBTQIA+, a obhájkyně pozitivity těla, Yolisa Mqoco. Film je exkluzivně doplněn skladbou od britského queer rapera Mista Stranger, který se ve filmu také objeví. Film byl natočen dvěma režiséry, veteránem Terencem Nealem a mladou nezávislou režisérkou z generace Z Emilií Badenhorst. Dvojice výrazně odlišných režisérů byla oslovena záměrně, aby zrcadlila otevřený dialog této kampaně.

Kampaň je komunikována v mnoha formátech: od televizního filmu od režisérské dvojice Neale & Badenhorst, přes fotografie od Beleiu, OOH, DOOH po vlastní komunikační kanály společnosti a sociální sítě. 360° kampaň byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly Berlin a objeví se na všech 17 evropských trzích, kde Zalando působí.

foto: Dan Beleiu




Tagy:   ,