Preciosa se vydává cestou udržitelnosti. Jejím symbolem je kolekce Red Redefined

Červenou barvou Red Velvet, která je vůbec poprvé uvedena na trh bez kadmia, nastupuje šperkařská značka Preciosa cestu udržitelnosti. Odráží se v nové kolekci Red Redefined. Preciosa, přední světový výrobce a dodavatel českého křišťálu a šperkových kamenů, představil v Miláně svou nejnovější kolekci.

Red Redefined vypráví příběh Evy a Adama a okamžiku, kdy první žena ochutná jablko poznání. S ním přichází prozření, že k přírodě, která ji obklopuje, je třeba se chovat co nejohleduplněji. Poznání, které je středobodem kampaně, je zároveň módní inspirací i hnací silou změny. A stejně jako bylo poznání zásadní pro vytvoření jedinečné barvy Red Velvet, je také klíčem pro změnu chování Preciosyi celého módního průmyslu ve snaze o snižování tlaku na životní prostředí.

Diskuse o nastoupení co nejudržitelnější cesty, která bude ohleduplná k životnímu prostředí, rezonuje módním prostředím stále více. S nástupem sezony Jaro/léto 2020 bude již tato tematika zcela samozřejmou v řadě kolekcí a stane se ještě silnějším trendem. Kvalita se stává důležitější než kvantita.
„Jsme přesvědčeni, že pouze udržitelnost je správná cesta pro módní průmysl a je to cesta, kterou jsme se vydali i my,“ říká Jan Štiller, ředitel rozvoje obchodu a marketingu Preciosy Components.

„Představení červené Red Velvet je stvrzením, že Preciosa chce patřit do společnosti ohleduplných firem. Zároveň touto kampaní deklarujeme, že i nadále budeme činit kroky, které trend co nejnižší ekologické náročnosti ještě podpoří.“

Světu se nová kolekce Red Redefined poprvé představuje na milánském veletrhu Lineapelle. Vedle jedinečné Red Velvet přináší i další novinky pro křišťál i šperkové kameny. Jsou jimi tři nové barvy kubické zirkonie, aplikované navíc zcela novým způsobem zajišťujícím ještě větší barevnou stálost.




Tagy: