Vzniká předělávka legendární hry Polda 2. Lidé jejím tvůrcům zatím poslali přes milion korun

Před dvěma lety se jim podařilo vybrat téměř 1,5 milionu korun na sedmý díl počítačové hry Polda. Tehdy vybral tým v čele s programátorem Petrem Svobodou požadovanou cílovou částku během několika hodin. Nyní svůj úspěch opakují, když se rozhodli dát hře Polda 2 nový grafický kabát. Jejich nápad zatím prostřednictvím crowdfundingového portálu Hithit podpořilo více než tisíc lidí, kteří jim poslali téměř 1,3 milionu korun.

„Jde o detektivní příběhy, které řeší potrhlý detektiv Pankrác, jehož dabingu se bravurně ujal komik Luděk Sobota. I další role jsou nadabovány populárními českými osobnostmi. Vzhledem k tomu, že druhý díl této série vznikal již před více jak 20 lety, rozhodli jsme se ho obléknout do nového kabátku a předělat ho do současné grafiky,“ vysvětluje Petr Svoboda.

Foto: archiv projektu

Zatímco před dvěma lety si autoři stanovili cílovou částku 400 tisíc korun, letos to bylo 600 tisíc korun a k tomu dva milníky. Všechny stanovené cíle se jim podařilo překonat, a tak remaster Poldy 2 bude i se zmodernizovanou hudbou.

„Neustále jsme také přemýšleli, jaký další milník udělat a napadlo nás, že za 950 tisíc bychom mohli vylepšit animace v celo-obrazovkových videích. Ale vzhledem k tomu, že máme neuvěřitelné fanoušky, byl tento milník překonán dříve, než jsme se pro něj rozhodli, “ říká s úsměvem Petr Svoboda.

Foto: archiv projektu

Originál Poldy vyšel v roce 1998, jeho poslední, sedmé, pokračování vyšlo v letošním roce. Vzhledem k tomu, že druhý díl této série vznikal již před více jak 20 lety, rozhodli se jeho tvůrci pro novou grafiku. Původní Polda 2 byl vytvořen v rozlišení 640 x 480, předělávka bude v širokoúhlém 4K rozlišení.

Autory lze na Hithitu podpořit už od 100 korun a třeba na digitální verzi remasteru se mohu fanoušci těšit od 349 korun. Tvůrci také nabízejí limitovanou a BigBox edici, která bude pouze pro přispěvatele a po skončení kampaně, která běží do 20. října, již nebude k dispozici.




Tagy:   ,