Agentury originálně oslavily výročí

Redakce

Jedna z nejdéle fungujících českých reklamních agentur Line Art a její dceřiná eventová agentura New Wave slaví v těchto dnech společně významné výročí. Pětadvacáté, resp. desáté narozeniny se rozhodly spojit s velkolepou inspirativní networking party, na kterou pozvaly své bývalé, současné, ale i potenciální partnery, klienty a zaměstnance.

Spontánně, v touze pracovat kreativně, bez přehnaných ambicí. Tak dle svých slov založil v roce 1993 Martin Dulava na základě náhodného setkání s Tomášem Bachtíkem agenturu Line Art Group. Během dlouhých 25 let, kdy zažila i řadu turbulentních období, postavila a realizovala výrazné kampaně pro významné klienty.

S mottem „We move brands Up“ se soustřeďuje na tzv. brand building a pomohla růst například značkám z koncernů Unilever a Nestlé, pro český Orion vytvořila dnes už legendární Hvězdnou soutěž, během které byly modrými hvězdami polepeny snad všechny domácnosti v Česku, pro Plzeňský Prazdroj pak pracovala na vývoji cideru Kingswood, o kterém si dodnes řada lidí myslí, že jde o britskou tradiční značku.

Věrným klientem Line Artu je rovněž plzeňská likérka Stock, pro níž navrhla identitu prémiového rumu Republica Exclusive nebo bylinného likéru Black Fox. Významných zakázek byla celá řada. Aktuálně například pro společnost Ahold spolu vytvořila zcela novou vizuální podobu Hypermarketů Albert, které se postupně mění napříč Českem.

New Wave, kterou založila někdejší produkční Line Art Group Monika Cakl Kunášková a jejíž oficiální vznik se datuje v krizový rok 2008, má za sebou realizace velkých eventů a roadshow pro Ikeu, Johnson & Johnson, Wüstenrot, Stock Plzeň, T-mobile nebo aktuálně pro Moët & Chandon.

Zástupce uvedených společností, ale i další hosty a spřízněné duše přivítaly Line Art a New Wave ve své nuselské základně, aby přímo ve svém zázemí připomenuly i ukázaly, co všechno nejen na poli reklamy, packakingu a eventu dokáží. Na celkem 4 patrech a ve vnitrobloku mohli pozvaní v rámci interaktivních instalací i tematických expozic vidět průřez historií i současností obou agentur,
a na vlastní kůži zažít jejich neotřelý a kreativní přístup k práci. Narozeninový večírek tak byl zároveň malým dnem otevřených dveří i networkingovým setkáním.