Konec čekání ve frontách na úřadech Prahy 2. Nově lze využít Virtuální lístek

Praha 2 nabízí od začátku roku další novinku. Jako první městská část v Praze spustila pro zájemce o vyřizování úředních záležitostí aplikaci Virtuální lístek, díky které už není potřeba ztrácet čas čekáním ve frontě. Znovu tak rozšířila portfolio služeb, které svým občanům nabízí.

„Jsme moderní městskou částí a držíme krok s dobou. Naše služby občanům neustále vylepšujeme. Nově tak jako jediná pražská radnice nabízíme aplikaci Virtuální lístek, která slouží nejen pro virtuální zařazení do fronty, ale i pro online objednání na konkrétní termín. Tento krok tak považujeme za další důležitou součást modernizace veřejných služeb, kterou občané jistě ocení,“ říká starosta Prahy 2 Jan Korseska.

Aplikaci Virtuální lístek lze využít i na dalších úřadech a ve společnostech, které používají vyvolávací systém WebCall.

V oblasti modernizace služeb a digitalizace veřejné správy se městská část Praha 2 řadí již dlouhodobě mezi průkopníky. Neustále zdokonaluje své webové stránky a přichází s novými funkcionalitami, které občanům šetří čas a usnadňují komunikaci s úřadem. V loňském roce tak radnice spustila internetovou platební bránu a také virtuální prohlídku úřadu. Zavedením online formuláře zjednodušila systém žádostí o spolupořadatelství, záštitu a pronájem veřejných ploch. Podnikatelům a živnostníkům pak radnice na přelomu roku nabídla notifikace nabídek pronájmů nebytových prostor.

Foto: MČ Praha 2