Na návštěvníky KVIFF opět čeká nabitá Becher Zone s Oficiálním drinkem festivalu

Redakce

Becherovka se stejně jako v loňském roce stává partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary (KVIFF). Návštěvníci se tak i letos mohou těšit na nabitou Becher Zone, umístěnou v samém srdci festivalového dění, která přinese mix toho nejlepšího, co si lze v rámci tohoto filmovém svátku dopřát. Becherovka bude také opět Oficiálním drinkem festivalu.

Díky partnerství s KVIFF bude mít Becherovka i v letošním roce příležitost ukázat návštěvníkům, že není jen tradičním bylinným likérem, ale že v sobě ukrývá všechno, co lze čekat od moderního drinku stejně jako od kvalitního filmu – zábavu, originalitu, nadšení svých autorů i zajímavý příběh.

Becher Zone, která se bude stejně jako v loňském roce nacházet hned vedle Spa Hotelu Thermal, bude návštěvníkům po celou dobu festivalu poskytovat to nejlepší možné zázemí, kde dostanou správný mix všeho, co si budou chtít aktuálně vychutnat. V zóně se totiž bude propojovat unikátní chuť karlovarského likéru s kvalitním jídlem, koktejlovým barem, hudbou i zábavnými aktivitami.

Na návštěvníky tu budou po celou dobu festivalu čekat vynikající drinky, které jim budou míchat barmani z vyhlášeného pražského Bugsy’s Baru. Na své si přijdou i milovníci dobrého jídla. Pro ty bude v Becher Zone po celé dny i noci připravené speciální gastro menu. K dobré náladě všech příchozích pak přispějí i DJ’s a zajímavé tvůrčí workshopy.

Přes den bude Becher Zone fungovat jako chill out prostor, kde budou hosté nabírat potřebné síly na další festivalové aktivity. Večer se pak stane jedním z nejživějších míst z celých Karlových Varů. Právě sem se totiž po skončení filmových projekcí přemístí veškeré společenské dění. Na programu pak budou i koncerty hudebníků zvučných jmen jako je například Kapitán Demo, Rest nebo skupina Mydy Rabycad.

„Jsem moc rád, že je Becherovka i v letošním roce tak výraznou součástí Mezinárodního filmového festivalu. Těším se až u nás v Becher Zone přivítáme festivalové návštěvníky a ukážeme jim, že Becherovka je přesně tím drinkem, který se hodí pro každou příležitost. Budou si ji moci vychutnat samotnou i v koktejlech a uvidí, že se dá skvěle párovat i s jídlem,“ říká Jakub Loos, brand manažer Becherovky.

Becherovka jako Oficiální drink festivalu

Becherovka bude stejně jako v loňském roce Oficiálním drinkem festivalu. V Becher Zone se bude opět jako hlavní drink podávat lety ověřený Beton, který zde byl v loňském roce nejprodávanějším drinkem. Tato klasika z Becherovky a toniku, která vznikla už v roce 1967 pro výstavu Expo v Montrealu, byla v předminulém roce vyhlášena Národním koktejlem a dostala se do prestižní mezinárodní koktejlové knihy IBA. Betonem to ale zdaleka nekončí, pro návštěvníky totiž bude opět připravené pestré koktejlové menu.